6 Ekim 2012 Cumartesi
Hyundai Zirveye Tırmanmaya Devam Ediyor
2005 yılından bu yana dünyanın en hızlı gelişen otomobil markası unvanına sahip olan Hyundai, marka değerini yükselterek sektör ortalamasını aşmaya devam ediyor. Dünyanın önde gelen derecelendirme kuruluşu Interbrand tarafından yapılan araştırmaya göre Hyundai, "En İyi 100 Global Marka" sıralamasında marka değerini bir önceki yıla kıyasla yüzde 24.4 artırarak 7.5 milyar dolarlık değere ulaştı ve dünyanın en değerli 7'inci otomotiv markası oldu.
Sekiz yıl üstüste "En İyi 100 Global Marka" listesinde yer alan olan Hyundai, 2005 yılında dünyadaki tüm markalar arasına 84'üncü sıradan giriş yaptığı listede, son 1 yıl içindeki müthiş satış başarısı ve istikrarlı büyümesiyle 2012 yılında 53. sıraya kadar yükselmiş oldu. Interbrand'in yaptığı açıklamada "Küresel kampanyalar, sansasyonel yeni nesil ürün tasarımları ve daha fazla yatırım, Hyundai müşterilerinin ihtiyaçlarını yerine getirirken marka algısı açısından da önemli bir zafere imzasını atmıştır. Bu olağanüstü ivmeyle beraber markanın gelecekteki yönünü sabırsızlıkla bekliyoruz" denildi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.