17 Ekim 2012 Çarşamba

Ercan Taner Ateş Püskürdü

A Milli Futbol takımının Macaristan ile oynadığı ve 3-1 kaybettiği maçta bir pozisyona yorum yapan spiker Ercan Taner, yanlış anlaşıldığını söyledi. Sosyal medyada oldukça fazla konuşulan yorum için Ercan Taner bugün bir açıklama yazısı yazdı. Macaristan'ın ilk golünde pozisyon tekrarının verildiği sırada yorum yapan ünlü spikerin kurduğu cümle sanal alemde alay konusu oldu. "Volkan'ın annesi..." dediği iddia edilen Ercan Taner, açıklama yaparak, kurduğu cümlenin çarpıtıldığını ifade etti. Tecrübeli spiker iddialara 'Saygılarımla' başlıklı bir yazı ile cevap verdi. Ercan Taner şu ifadeleri kullandı: Volkan ile 15.15 'de konuştum... "Ercan Ağabey takma kafana" dedi bana. Ben "hamle" dedim, dost bildiklerim "Volkan ve annesi" dediler. Sağolun! Sosyal medyada 10 kişiyle sınırlı kalmış bir hücumla beni bitirmek istediniz. Lütfen unutmayın; ben 1983 yılından beri maç anlatıyorum ve kimseye hakaret etmedim. Benim annem, babam yanı başımda vefat etti... İnsanların acısını çok iyi bilirim.Beni sevmiyorsanız açıkça söyleyin... Anneler, babalar, kardeşler; bunları karıştırmayın. Hele hele benim hayran olduğum Volkan kardeşimi hiç karıştırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.